torsdag + fredag

Fredag kväll, dagarna går fort när man har roligt. Snabb recap av torsdag och fredag så här långt; Igår kollade jag och Charlie på "Blades of glory" och den var faktiskt himla kul, sen var vi hos Adde och jag kollade på hans hundvalp, helt underbart söt! Vi tre gick sen och köpte godis och sånt på Lillan och pratade lite med Carro som stod och log bakom disken, sen hem till Charlie och kollade alla möjliga saker på tv. Idag har jag och Charlie kollat på Shrek the third, jag skrattade nästan hela tiden (vilket inte måste betyda att något är roligt för min humor är inte den bästa, men jag tyckte iallafall om den) sen även idag en massa olika serier och program på tv. Har också ätit brända hamburgare vilket i sin tur ledde i att det fick bli pizza. Sådan tur man kan ha när man är pizza sugen och allt. Nu ska jag bara byta om och sånt och sen ska jag och min godispåse som pappa köpte åt oss vandra hem till Jess och göra någonting med tjejerna, jag har saknat dem som tusan faktiskt. I slutet på dagen är det dem som är bäst, alltid, alltid och alltid! Så, nu måste jag börja göra mig i ordning på nytt! Puss och Kram Tilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0