Torsdag

Torsdag; Jag har tänkt mig en snabb uppdate:
Nytt laptop bord (äntligen)
Näst sista arbetsdagen
Lek med lillasyster Alva snart tre år (händer inte fööör ofta)
Save the last dance 2
Sömn
& ett riktigt bra humör!
 
   
Min syster är helt underbar det är hon verkligen, tre stora år gammal är hon snart. Lika stolt visar hon varje dag upp på fingrarna hur gammal hon är och varje gång undrar jag vart tusan tre år tog vägen? Det känns som det var igår jag bestämde namnet på henne och Josefin mellan namnet, tre år har gått fort, snart får det sakta ner jag vill inte ha ett tonårsmonster till, eller en trotsig lill tjej! Men trots att hon håller på att bli stor så tror jag alltid att Alva kommer att vara min lilla bebis, det är ju trots allt nästan15 år mellan oss, jag ska vara den ultimata systern till båda mina systrar trots ganska stor skillnad i ålder (5 & 15 år)!

Nu ska jag sova för imorgon är det min sista dag och jag vill inte annat än sprudla av glädje och energi då. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0