Trött

Jag är ruskigt, riktigt trött och seg, värsta på riktigt låååååång tid. Dessutom är jag otroligt film sugen och i behov av ett lika trött film sällskap som jag, undra om det finns?

På lördag åker min pappa bort igen, jätte skönt. Han är borta en hel vecka, men jag åker till Jess sommarhus nästa fredag så den sista dagen spelar mig inte så stor roll. Jag tror att den här veckan då jag är ensam hemma kommer bli riktigt mysig, bara jag har någon att sova med, för som de flesta vet är jag en hemskt mörkrädd och skrajjsen människa på kvällarna och speciellt när jag ska sova ensam. Nu ska jag hoppa in i duschen, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Nickie

tack!! nja... köpte den i mitten av maj. det ser ut som ett långt ribbat linne med farfars knäppning, typ som acnes med ryggurringning (det har den här också) och kostade något löjligt som 149 kr eller något. håller tummarna för att du hittar den...

2007-07-25 @ 21:44:06
URL: http://nickie.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0