Frihetskänsla?

Jag bara kan inte rå för det, varje gång jag ser de där studenterna som är så lyckliga varje år så kan jag bara inte låta bli att avundas dem. Varför är det aldrig min tur? Självklart unnar jag dem det, de har ju jobbat hårt för det. Men den där frihetskänslan måste vara otrolig, jag vill känna den snart. Har iallafall tillbrignat hela dagen hos min kusin där vi firat hennes student. För mycket alkohol, lite vatten, lycka och värmeslag vart en ganska rolig kombination. Gud vad vi skrattade. Hon var så lycklig och glad och i morgon åker hon till Kreta, jag avundas henne ännu mer. Nu ska jag till Jessica vi ska antagligen dra oss mot något badställe. //Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0