Hemskickad

Kom hem kvart över 12, tidigare än vad jag hade förväntat mig. Chefen (min pappa ;D) skickade hem mig tidigare efter att han tyckt att jag gjort ett strålande jobb idag. Åt också pizza till lunch innan jag drog, en jätte skön dag med andra ord. Det är så himla dåligt väder idag också, mulet och allmänt grått ute. Har inte en aning om vad jag ska göra, men det vore mysigt att åka till mormor en stund. Bara prata, fika och kanske för en gångs skulld rensa lite på vinden bland mina grejjer för att se vad det är som jag har undan stoppat där uppe, kanske vore en bra ide? Nej nu är det på med mjuks dressen och slappa en stund innan jag går till min kära mormor, mormor är bäst i mina ögon. Kram Tilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0