Lördag 2 juni

Vaknade inatt för andra natten i rad av sjungande/skrikande/ skrattande studenter utanför. I stockholm har de ju redan börjat ta studenten men här är det en vecka kvar precis idag, så nästa lördag blir det studentmottagning hos kusinen. Känns bra att alla ska gå ut på kvällen, alla utom jag. Jag råkar nämnligen vara den ända där förutom min 5 år yngre syster som inte får gå ut, men jag får göra det bästa av situationen. Igår var jag iallafall hos Jessica på kvällen sen gick vi till Shell och köpte korv och sen hem. Somnade med datorn, tv:n, kläderna, sminket och på. Nu ska jag ut i solen, Bulan och Daniel frågade om jag ville följa med på Ösmo marknad så jag tror jag åker med.
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0