TORSDAG

Idag är det torsdag, i morgon är det midsommarafton vilket innebär L.E.D.I.G.T. hur skönt som helst om ni frågar mig. Sitter på jobbet, jobbar väldigt mycket sittandes idag då alla mina extra mammor här inte tycker jag ska anstränga mig så mycket efter som jag fortfarande knappt kan röra mig. Snällt tycker jag och gud vad jag tycker om dom. Sitter och renskriver lite papper gör klart min tipspromenad och snart ska jag också rita lite affischer inför midsommarfirandet i morgon. Jag själv ska tillbringa min midsommar hos mamma tillsammans med alla grannar innan jag senare på kvällen ska på ett  litet arton års kalas. Nu måste jag skriva vidare så jag blir klar någon himla gång. Skriver mer när jag kommer hem eftersom det ser ut som en riktig sitta hemma dag idag då himlen är täckt av stora grå moln. //Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0