Uppskattning eller inte?

God morgon! Jag vet inte riktigt om jag kan påstå att jag var en av de människor som uppskattade gårdags kvällen som mest men det fanns vissa stunder som även uppskattades av mig. Träffade inte Clara igår men jag träffade ett annat bekant ansikte, ett väldigt bekant och saknat ansikte. Victor! Gud vad det kändes bra att krama om honom, jag tror det tog en bra stund innan jag släppte. Jag tror till och med jag släppt ifrån mig ett "litet" gläde tjut när jag såg honom gående mot mig. Nej barndomsvänner är alltid något speciellt (ännu mer när man inte träffats på ett år) och herregud vad han hade förändrats. Vi hann tyvärr inte prata så mycket men det ska vi ta och göra någon dag, det måste vi göra. Känns inte som det är någon brådska dock eftersom han inte åker tillbaka till Singapore den här gången. Mitt och Victors möt var antagligen det ända jag uppskattade med gårdags kvällen annars var jag nog mest sur (?) av olika anledningar. Nej nu ska jag ut i solen med Mickis //Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0