En stolt för länge sittande samhällspluggare

Nu är jag klar med mitt arbete okej det tog sin stund men jag har nog aldrig varit så här nöjd med ett arbete i hela ettan. Jag känner verkligen att det är en stolt Matilda som satt till klockan 00.00 den här kvällen också för att det var värt det. Jag känner verkligen för det här arbetet och jag har lagt ner mycket tid och energi på det jag hoppas det syns på betyget? När jag gör sånna här arbeten inser jag vad det är jag vill jobba med, jag vill skriva och beröra folk och jag vill att de ska lära sig något och att det jag skriver ska öppna ögonen för vissa människa. Nog om mina drömmar nu ska jag hoppa i säng, börjar ifs inte fören klockan tjugo i tolv i morgon som alla andra onsdagar men jag behöver min skönhetssömn och jag tycker det är skönt att komma upp i tid på onsdagar så jag har mycket tid på mig att göra mig i ordning och bara inte stressa och för en gång skulld ta det lungt på morgonen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0