fredag kvällen

Jag en väkdigt trevlig kväll igår, trevligt sällskap gjorde det mesta otroligt kul.  Kvällen började med att jag och Jess som är den långsammaste människan ja känner åt middag tillsammans. Vi gick till Arena och käkade pizza, inte allt för glamouröst, men vi gillar det! Vi stressade från Arena lyckades fånga Joppe som skjutsade oss hem till Jess. Hon packade en väska och sen gick vi till Alex.  Där var det lite folk och sen kom Sara & Christoffer och vi hade trevligt och åt jätte goda chips. Sen kom Clara och ännu lite senaare kom Stina, Mickan, Gaby, Sanne, Lina & Nathalie. Vi stimmade runt i någon timma innan jag kände att det var dags att gå hem, Clara och jag vandrade hem mot mig runt tre och sen sov hon här. Jätte mysigt! Nu drog clara för en timma sen hon skulle spela match runt tre hon är duktig hon! Nu ska jag duscha, städa lite och äta frukost.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0