fredags drömmar

Tilda <3 fridays and fridays loves me. Jag har verkligen sett fram i mot att slänga mig i soffan, fredag eftermiddag och äntligen bara känna att jag kan pusta ut, svar ja jag kan pusta ut & jag har slängt mig i soffan! Det är fredag solen skiner och den här veckan är klar nu väntar grillning och kusin besök, kan inte bli så mycket bättre. Smile for life, jag lever för sådana här dagar! Mikaela är på gång hit, I hope men med den kvinnan är det verkligen aldrig glas klart. Vi skulle ha tagit oss ut till Ringvägen för att grilla ikväll men Mickis tyckte inte alls att det var en bra idee för hon tyckte det var för kallt, så därför landar vi istället hemma hos mig. Jag ska pallra mig iväg till min kusin nu lite snabbt innan, är bara hemma för att pusta ut några minuter och sen är det fullt ös medvetslös (?) igen. Jaja nu är det over and out.

image32

Gjorde detta kollage i brist på pengar att shoppa för just nu, jag fönstershoppar med andra ord. Här är 6 drömmar som väcker ett extrem "I wish I was born with millions in my wallet"
1.
Acne "Paper waist" kjol
2. Christian Louboutin skor
3. See By Chloe linne
4. Marc Jacobs "Leather shoulder bag"
5. Kenneth Jay Lane armband
6. See by chloe jacka/klänning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0