fredags planer

Idag är det äntligen fredag och jag kom nästan precis hem, ingen engelska så jag lyckades komma hem en timma tidigare, skönt. Matte nationella är äntligen över och det är kort vecka i skolan nästa vecka. Dessutom lyckades jag se i skolan att nedräkningen av antalet skoldagar nu står på 17dagar, med andra ord, jag ser slutet på det här första året. Nästa år är vi inte yngst längre och det ska bli jätte skönt, dessutom ska det bli kul med nya ansikten och självklart de gamla, dem man måste peta och reta lite på varje dag. Ikväll ska jag vara med Jess & Sara och lite killar men innan dess ska jag äta middag med Jessica och kanske Sara, grillat eller gå ut och äta, det återstår att se. Den här helgen känns iallafall som den kommer bli bra, solen lyser och jag känner mig på toppen humör. Jag har planerat att hinna med rätt mycket den här helgen så jag tänkte slänga ihop en lista:

¤ Middag med J (& S)
¤ Hoppas på melodifestivalen
¤ Naturkunskaps pluggande
¤ Fotbolls match tittande
¤ Kul fredag kväll
& sist men inte minst ett möjligt hemligt sällskap!

Nästa stopp, balkongen. Sol, värme och nya solglasögonen. Efter det middag med J.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0