Nicole Richie ger min inspartion

Nu har jag gett mig själv en paus från pluggandet, pausen började när Clara ringde och vi pratade en stund. Pausen fortsätter lika länge som deperate håller på sen är det lite till som ska göras på arbetet innan det ska in.  Jag är så less på allt som har med skolan att göra. Inte för att det är speciellt mycket just nu när man går samhällsprogrammet om det inte varit så att jag dragit på mig någon rest som jag måste göra i morgon kväll för att ha två spanska grejjer och en samhällsgrejj klara till torsdag. I morgon har jag en bra dag framför mig, upp till skolan för att lämna in ett arbete, in till stan med 12.00 tåget för att shoppa och sen hem för att gå på Viashowen.
 
image43
Jag behöver lite shopping inspration efterom det ska shoppas lite för min del i morgon. Nicole Richie är skit snygg som vanligt. Jag skulle dö för den kvinnans garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0