Sex and the city

Oh lord vad jag älskar sex and the city, kan inte låta bli att se det fast jag vet att jag ska upp om bara några timmar igen för att göra nationellt prov, vilket jag inte övat speciellt mycket på, dumma mig. Men det är bara sista avsnittet en gång och trots att Mic har boxen så känns det mer real att se det på tv. Serien är helt genialisk, fröken Bushnell som skrivit boken måste vara ett geni, så många smarta tankar och upplevelser hos kvinnor som de flesta känner igen sig i. Dessutom bara älskar jag Sarah Jessica Parker som Carrie i serien, det känns verkligen som hon är sin rollfigur, hon gör det bara hur bra som helst. Nu ska jag se de sista minuterna och sen är det bums i säng som gäller för mig.

image13


Kommentarer
Postat av: Erica,

Jag skulle verkigen vilja ha den där skolådeboxen! det vore underbart :)

2007-05-20 @ 14:17:44
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Tilda

För att man inte kan få nog eller hur ;D

2007-05-20 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0