Solstrålen min

Jag har varit väldigt aktiv ikväll, åkte till mamma och busade med min syster en stund. Jag bara kan inte få nog av henne, när allt känns så otroligt jobbigt och surt ibland räcker det att vara i hennes närvaro. "Tilla lessen" säger hon och kramar jätte hårt. Med henne går det över jätte snabbt och det övergår alltid i lek. Min lillasyster är nog världens sötaste, min solstråle. Det är otroligt vad en treåring kan göra.

Efter att ha varit hos mamma och ätit var jag ute en stund med Henrik & sen var jag och lämnade pengar till Clara för biljetterna. Hem efter det och satte igång att skriva på mitt samhällsarbete om ungdommar och gymnasieskolan. Jag tror det blir riktigt bra, jag känner det på mig. Måste lägga morgon dagen på arbetet också och sen in med det på onsdag. Efter onsdag är det två inlämningar till torsdag och sen på torsdag är det två inlämningar till fredag, rester jag samlat på mig. Slarvigt jag vet jag ska aldrig mer göra om det.

Har tittat på en film ikväll också kände för lite chiclit och när pappa kom hem med en massa filmer låg blandannat "Material Girls" med Haylie och Hillary Duff där så den slog jag på och blev precis klar med den. Jag gillar alla chiclit filmer och så även den här. Nu är det godnatt, sov ju inte speciellt mycket inatt tänkte ta igen lite sömn inatt.

image38
I filmen material girls! Om ni gillar chiclit se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0