söndag

Idag är det söndag, helgen har varit jätte bra och rolig. Igår så gick jag till Christoffer på kvällen där var det ganska mycket folk. Det var väldigt trevligt där, en himla blandning av folk var det iallalfall men sådant är alltid jätte trevligt tycker jag. Jag gick sällskap hem med Marie någon gång efter 01.00, det tog sin lilla stund men det är alltid så med Marie. Hade tidigare på kvällen ätit middag med Henkan vi åt thai mat, jätte trevligt. Satt vid datorn jätte länge när jag kom hem igår och pratade om livet med Valle vilket var trevligt. Idag så ska jag plugga lite och om två timmar så ska jag åka till Ösmo och kolla på fotbollsmatch. Sara har tjatat på mig att jag ska hålla på Ösmo och lite rädd för stryk är jag ju så jag tror det fåtr bli så även om det är Nynäs blod som rinner genom kroppen.

 
Kollage på min absoluta favorit fashion icon Micha Barton & på den alltid lika fabolous Victoria "Posh" Beckham


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0