äntligen fredag

Okej, imorse åkte jag till skolan mycket tidigare än vad jag började för att charlie började som vanlig och jag tänkte att jag kanske kunde plugga lite. Haffade nynäsposten i skolan, var ändå nöjd för att dem inte ändrat något i texten men den stora bilden var så ful och osammanhängande och likaså bilden på färgerna och för att inte tala om den barnsliga färgleken på rubriken, suck, aldrig är man nöjd, men innehållet var jag grymt nöjd med. Fick väldigt mycket respons, många som läst den. Min pappa var iallafall imponerad fick ett sms igår..

Pappa: "Alla på jobbet är mäkta imponerade!! & jag också!! Ha en bra dag och hälsa mickis"

Efter skolan åkte jag till charlie och sen somnade jag när jag kom hit, nu sitter jag här och bara gör ingenting. Vi ska antagligen gå till Gustav och spela guitar hero och titta på idol för det är min älskling grejj på hela veckan, never miss idol.  

Annars vet jag inte vad jag ska göra i helgen förutom att jag ska på tjejmiddag imorgoon, men det blir nog lungt.
Nu ska jag gå och prata med charlie och se om vi ska gå till gustav. för charlie är as seg ikväll!

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt bra krönika i nynäsposten, vill gärna läsa något mer i fortsättningen!

2007-11-10 @ 12:39:40
Postat av: fia

krönikan var jätte bra men bilden på färger var lite små rolig kändes som ni ville hem och leka med målarfärger!

2007-11-10 @ 12:40:57
Postat av: Anonym

ta erat stora självförtroende och gå med det någon annan stans, inte äns värt att slå upp nynäsposten och läsa..

2007-11-10 @ 12:42:20
Postat av: mickis

hahahaha! vilken kul typ. vad tråkigt att du klagar på folk med bra självförtroende, själv tycker jag minnsan att det är bra. väldigt modigt av dig att vara anonym också ;)

2007-11-10 @ 15:33:05
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: sara

ni är bäst flickor : ) å krönikan var också bäst , annars hade ju inte folk blivit avundsjuka ... ;)

2007-11-11 @ 01:18:25
Postat av: Anonym

avundsjuka? det handlar långt ifrån om avundsjujka, jag skrattar åt er i smyg. Inte nog med att erat tjejgäng bara är jätte barnsligt så ska två stycken skriva en artikel i nynäsposten som bara visar att ni tror ännu mer än ni visat förut i skolan. Så fjantigt att jag vill spy på er. Men fortsätt gärna för mig underhåller ni iallafall och det finns det nog fler som ni gör det åt!

Jag spyr iallafall på eran barnslighet och självförtroende artikeln var toppen men vad vet väll jag om att vara häftig o coool det värkar bara vara ni som vet

2007-11-11 @ 15:10:46
Postat av: mickis

men lilla vännen. vill du ge kritik så det, menjag bryr mig inte ett skit om vad du säger så länge du inte ens vågar tala om vem du är. ja skrattar i smyg kan jag förstå, du verkar göra allt i smyg.

vad roligt att vi underhåller dig, desto mindre roligt att du tagit så illa vid av en krönika som inte handlar om något annat än att växa upp?

ja jag tycker inte att du är speciellt häftig och cool i alla fall.

förresten, du kan ju inte spy på oss. då blir du ju tvungen att avslöja vem du är :O

2007-11-11 @ 15:19:59
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Jess

nu får du väl ta å ge dig? de är grymt fegt att hoppa på folk sådär utan att våga säga vem du är. de bevisar ju bara att inte är så cool som du kanske önskar att du var.
mic å tildas artikel var hur bra som helst, så vad skulle de annars vara som stör dig om inte avundsjuka?
å visst, du får gärna tycka att vårat "tjejgäng" är barsnliga, för de är vi å de är just därför vi har så kul =) avundsjuka där oxå va lilla du?
ta dig en funderare innan du öppnar munnen nästa gång

2007-11-11 @ 15:26:37
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: Anonym

skrattar bäst som skrattar sist, spelar ingen roll vem jag är för de fins många som skrattar åt er. HA DET BRA! and godbye

2007-11-11 @ 15:35:38
Postat av: Jess

okej, men va bra att du har koll på läget då!
alltid kul att roa någon

2007-11-11 @ 15:41:27
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: mickis

skratta hur mycket du vill, kunde inte bry mig mindre. du är ganska skrattretande själv.
ha ett bra liv ;)

2007-11-11 @ 16:51:36
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Murtin

Tja tjejer, kul att det finns folk med herpes i hjärnan iaf ^^,

Artikeln var bra =)

2007-11-11 @ 19:25:23
Postat av: Jess

helt rätt, artikeln va grym glöm inte de!
att en person inte gillade den betyder ingenting =)

2007-11-11 @ 19:28:01
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: Tilda

hahah herpes i hjärnan jag fattar ingenting, vilken diskussion om en krönika om att växa upp!

2007-11-11 @ 22:56:32
Postat av: Tamara

Tjejor, eran artikel var toppen! Keep going.

Love.

2007-11-16 @ 15:45:03
URL: http://tamaras.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0