Babben & Co

Nu är jag dålig på att blogga igen, men det blir så ibland. Igår var det en lååång dag i stan med media eleverna men det var ruskigt roligt att besöka radio och tv men tv var så klart roligast där fick man ju se allt och känna lixom ;P Fick mycket inspration, när jag kom hem därifrån så kollade jag på fotbollen och somnade jätte sent då min far hade kompisar hemma. Imorse försov jag mig, suck. Efter skolan mötte jag iallafall emma och vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var jätte skönt.

Hann hem en snabbis efter skolan och sen så drog jag mickis och jess på spinning ivlket var hur roligt som hellst, sen åt jag thaimat och övningskörde, jag börjar bli ett proffs på det där med att köra..

Nu ska jag faktiskt plocka lite på mitt rum innan jag går och lägger mig i helgen är det festligheter inte imorgon dock men det känns bra, för jag vill verkligen se idol, det blir soff mys på hög nivå.

Puss & Kram

image319
Foto: Izabelle Bergström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0