Förbannad

Jag är så arg att jag kokar och jag menar det verkligen! Idag åkte vi nästan två timmar till skärholmen för att gå på teater när det var en tunnebane station kvar ringer folk och börjar säga att teatern är inställd, mycket rikigt fler och fler ringer och sedan lärarna! Jag var vansinnig, så vi hoppade av i skärholmen muttrade och gick över perongen till andra sidan och åkte in till city, gick på donken och åkte hem tå timmar igen. Fyra timmars jävla resande, usch vad arg jag är! Speciellt eftersom median tydligen ska vara klar imorgon och inte på fredag som jag och alla andra trott, jag hade kunnat plugga på den i fyra timmar! Åhh vad jag är förbannad. Nu äter jag tröst popcorn och avslutar det här med att säga att det antagligen ändå hade varit skit tråkig teater.

Over and out! (jag har ringt och gnällt hos både pappa och charlie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0