Friday part 2

jag var för trött imorse för att orka skriva om kvällen igår men nu kommer det.

Runt klockan sex kom linda hem till mig och vi gjorde oss i ordning, linda var en groda och jag barbie. Runt sju kom de andra och vi lagade mat inte tacos som vi alltid äter utan istället wok. Efter det satte vi igång med drickandet, spelade öl spelet, dansade och hade oss. Runt klockan halv 12 gick vi ut och hängde runt lite, träffade lite människor, john där bland. Klockan halv ett tog jag bussen till Sorunda med mina utklädningskläder på mig fortfarande och jag träffade Izabelle på bussen, hon kände inte igen mig. Charlie mötte mig vid bussen och sen gick vi hem till honom, jag satt lite vid datorn och pratade med mickis och charlie låg i sängen. Sen försvann hn för att hämta vatten åt mig och göra sig i ordning, in genom dörren i hans rum kommer någon som ar betyligt fullare än mickis och marie tillsammans. Jag skrattade så jag höll på att dö för han var helt knäpp. 

 När jag sen skulle gå och göra mig i ordning hade matte slägt alla lampor vid trappen så med alkohol i kroppen höll jag på att ramla ner för den och dö.. jag såg verkligen inget, missade även de två sista stegen och dunsade ner i golvet dock inte med rumpan före.

Idag vaknade jag runt 9 och bara låg och somna om och om igen, gick upp i tron om att klockan var 12, men egentligen var den 1. Efter det datade jag lite och gjorde ingenting sen skulle jag gå till bussen halv 4. Då skulle mathias åka till nynäs och titta på hockey med en kompis så jag fick åka med dom. Låt mig säga att det var en väldigt rolig biltur för haha dom är sjuka i skallen, men kul vare!

Nu är jag iallafall hemma, ska snart åka till min faster och äta middag sen ska jag inte göra något speciellt vad jag vet så här långt. Det blev ett långt inläg nu men jag hade en del att berätta, kvällen igår var lyckad iallafall, det känns ju bra det! Nu ska jag göra mig i ordning. Puss & Kram.

image293
(Mer bilder kommer när det finns tid)

Kommentarer
Postat av: sara

haha ,sexiga ni var :D

2007-11-05 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0