God morning

God morgon! Jag sitter i soffan med datorn i knät och tittar på days of our lifes, vilken himla såååpa. Ska snart dra igång med städningen av mitt rum men charlie ligger fortfarande där inne och sover så jag väntar en stund eftersom jag måste väcka honom för att kunna börja. Klockan ett ska jag möta mickis & marie för inhandling inför kvällen och sen senare så kommer linda hem hit och vi ska välja ut outfits (haloween tema) och sen ska vi börja göra i ordning och göra oss själv i ordning, det blir trevligt.

Jag tror kvällen kommer att bli himla trevlig synd bara att sara inte kan komma, det känns inte komplett på något sätt då, men det är inget man kan göra något åt! I helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra för övrigt, innan skolan börjar igen på måndag. Då är det fullt ös medvetslös igen. På söndag måste jag iallafall plugga.

image292
Fjortis pose a SPM2

Kommentarer
Postat av: mickis

när e den bilden ifrån? :O

2007-11-03 @ 01:43:59
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: mickis

SKOLFOTO!

2007-11-03 @ 12:29:12
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0