hockey morsan

Ikväll har jag varit på hockey match i segeltorp mina små pojkar i Nynäs förlorade, dommaren var en katastrofbland det värsta jag sett. Jag kännde mig som en rikgit hockey morsa iallafall men gud vad roligt det var.

På hem vägen åt vi på vega baren och sen snöade det jätte mycket på vägen hem så det tog längre tid än vanlit, nu är marken helt täckt med snö, det har kommit jätte mycket. Jag ligger och tittar ut det snöar fortfarande jätte mycket och jag kan inte sova jag har jordens bergsprängar huvudvärk och sömnproblem, min pappa låter mig vara hemma imorgon om jag vill han förstår hur jag mår idag då jag varit rätt nere sen jag kom hem...

Nu ska jag försöka sova igen.. puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0