Hög nostalgi, ta mig tillbaka!

Såg att mickis skrivit kommentarerna på sitt avslutningsfoto, jag blev smittad och grymt nostalgiskt som alltid när jag tänker tillbaka på det där. Därför tänker även jag nu skriva några av mina kommentarer:

Tar hand om allt och alla en underbar tjej, vi ses i sommar ändå! Puss <3 //Sebbe

Tilda är bäst vi ses i sommar // Victor

Tilda är min bästa vän <3 <3 puss puss // Kevin

Tilda är jätte snäll och rar, hon är en jätte bra vän och vi ska ha jätte skitkul i sommar // Albin <3

Du och jag har haft våra stunder men jag kommer att sakna dig! // Clara <3

Tilda du är underbar. Har skrattat mycket med dig. Tack för allt och lycka till! // Erica

Till min rara BULLDOG! Vi har många fina stunder framför/bakom oss! Love // Linda

Vi har haft så många stunder , så roligt tillsammans! Tack för alla år gumman och lycka till Love // Izabelle

Du är helt otrolig, ställer alltid upp för en och tar ansvar. Kommer att sakna dig! Ta hand om dig.. <3 //Marie

Vi har väll haft våra dispyter, men du är speciell tjejen! Lycka till och kom ihåg MIMAC forever love // Amanda

Nostalgi, nostalgi, nostalgi återigen ta mig tillbaka!
" När ska livet börja leka igen, för nu när jag är äldre vill jag inget hellre än att vara yngre igen"

(Hoppas på inga arga påhopp för att jag citerade mig och mickis nu)
Nu ska det farsdags fikas, sen till ishallen för hockey och sen får vi se vart det bär hem till matte boken kanske!



Kommentarer
Postat av: mickis

haha jag visste att du skulel göra det!

2007-11-11 @ 16:52:33
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0