I have a fever

and a really bad throatflue, helskotta också jag tror inte jag kan gå till skolan imorgon, men jag hoppas för det är segt att vara sjuk. Matte boken har jag ioförsig hemma och det är nästan bara den jag behöver och så samhällspappret så klart men jag får försöka klara mig utan det och skriva ändå.

Hoppas det är sånt där burr väder imorgon då är det nog inga problem för mig att ligga kvar i sängen och kurrera mig med nya filmer, legally blonde, djävulen bär prada och prety woman, & så tidningen solo. Hoppas dock inte jag blir sjuk långvarigt för vi ska ha våran traditionella pepparkaks kväll på onsdag, precis som varje år.

Nu ska jag se klart på min film och dricka upp mitt te och sen gå och sova för mina ögon ramlar snart ihop, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Charming man

godmorgon.

2007-11-27 @ 12:18:02
URL: http://Failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0