Idol frågan

Jag tittar på idol, nu är det dock paus. Har ätit en massa popcorn och lite godisar och druckit en massa julmust, mums! Dessutom har jag ätit en hel billys pan pizza till middag, inte dåligt va?

Vet inte vilka jag vill ska gå till globen, daniel eller amanda eller daniel och marie självklart ska andreas åka ut jag har velat ha ut han i evigheter nu men han blir jämt kvar, ikväll visade han vilka diva han är när han ifrågasatte juryn på det sättet han gjorde, löjligt om ni frågar mig.

Efter idol ska jag bara göra ingenting sen så ska jag sova i tid för imorgon är det som sagt öppet hur och kalsligheter, det blir nog en rikgit rolig lördag. Så nu påminner jag er alla om det öppna huset imorgon, det är kul och man får träffa massa människor och smyga in och se vad de andra gör, intressant. Mig hittar man i B korridoren mellan halv ett och två, övrig tid runt springande be there!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0