Missis Kritik

Jag är trött, tröttare tilda idag men det är mitt eget fel jag satt uppe lite väl länge igår. Nu har jag Text kom i skolan och efter det ska jag åka hem och jag tror jag ska slå på stort och lägga mig och ta en nap fram till middagen, det behöver jag.

I veckan ska vi blandannat till Sveriges radio & SVT, på fredag har vi lite inställt som komp, på lördag är det öppet hus och sen på måndag är det pga det kompledigt, gud vad skönt. Så fort jag har klarat av tisdagen så är det inga problem. I helgen kanske det händer en massa roligheter, det låter lite så ialalfall.

Nu fick jag höra av min mentor här att jag är kritisk och att det är en bra egenskap, nu ska jag argumentera för min sak.. Och så ska jag titta på Tamara när hon gör sin mänskliga antenn, rätt underhållande faktiskt, hade jag haft kameran här hade jag fotat...

Laaaater!

Kommentarer
Postat av: sara

haha , det funkar faktiskt ;) den antennen är bra ! :D

2007-11-20 @ 09:21:51
URL: http://sepesara.blogg.se
Postat av: Tamara

Ja, det funkar hur bra som helst! :D

2007-11-22 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0