Mörkret

Vad har du på dig just nu? Paul Frank kalsonger och ett vitt linne
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, varit i ishallen, övningskört och kollat på prison break
Hur har du mått idag? Förutom att jag har varit så himla trött så har jag mått bra för en gångs skulld

Har du en relation just nu? Suck.. no comments
Vem är din bästa vän? Bästa vänner, mickis, sara, jessica, marie och clara <3
Vem är din idol? Mormor
Finns det någon människa du absolut avskyr? Det finns någon.. men det avslöjar jag inte här.
Hur ofta skrattar du? Nästan jämt, hysteriskt mycket 
Hur ofta gråter du? Varje dag
Vilket är ditt favorit namn? hmm William och Alva

Vilken är din sämsta egenskap? svartsjuka
Vilken är din bästa? Jag har lätt för att engagera mig i andra människor
Vad är du tröttast på med dig själv just nu? Kan man svara allt här?

Sådär det där var lite svar på frågor, jag orkar inte skriva så mkt för att jag är trött just nu. Jag ska sova precis efter prison break, imorgon kommer nog mina glasögon då kanske jag äntligen ser något igen, just nu är nämnligen allt bara ett mörker.

Godnatt. Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0