Nynäs?

Igår när vi åkte hem från hockeyn konstaterade Felicia att det kändes som vi var i Åre då det snöade jätte mycket och det började lägga sig snö på marken, jag skrattade åt henne då och tyckte hon var söt men imorse när jag vaknade trodde jag samma sak. I åre är det första jag ser när jag slår upp ögonen vitklädda granar och åre skutan, åt andra hållet och skog, när jag slog upp ögonen så trodde jag att det var där jag var för det var så mycket snööööö och det snöade fortfarande. Jag saknar åre, jag vill åka dit nu, lyckos dem människorna som har det underbara livet att dem får bo där uppe varje dag på vintern, det vore helt underbart det ska jag göra när jag blir äldre.

Jag är hemma idag, det var en jobbig natt. När jag kom hem från hcokeyn satt jag och pappa och pratade rätt länge och som vanligt så blir jag jätte ledsen och hade jätte svårt att sova och så hade jag jordens huvudvärk och inga verktabletter, så kort och gott jag somnade kvart över fyra imorse och när jag skulle gå upp kvart över sju så var jag inte vacker påsara hängde och jag var tilda deppig pappa sa att jag skulle gå och lägga mig igen så här har jag legat och gjort ingenting hela dagen. Ska på utvecklingssamtal klockan 6 och innan det kanske jag ska följa med andreas att klippa sig, jag behöver honom att prata lite med.. jag blir tokig av att vara ensam ibland. 

image308
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0