Pretty Woman yeah yeah yeah

Jag har haft så tråkigt idag att jag tittat på ett antal filmer och s har jag fixar lite med designen här, ändrat den. Ska ändra till den ännu mer men inte idag, jag orkar inte det. Får ha till godo med att det just nu ser ut som skit! Idag så gjorde Bulan en sjuk vän en väldigt stor tjänst och köpte hennesfavorit soppa när hennes far inte kunde skjutsa, underbart det är sånna små gärningar som ska åtgäldas, tack!

Tittar just nu på Pretty woman, vem älskar inte den filmen? Den är helt underbar, Julia Roberts, Richard, Fashion, Hollywood, Kärlek, Tårar och lyckligt slut och för att inte tala om Roxette, jag får inte nog av den filmen, kan se den om och om igen, min absoluta favorit film ever!

Julia Roberts is drop, dead ,gorgeous

Jag är iallfall absolut ingen pretty woman idag vill jag bara lägga till jag drunknar i min yamaha tröja och mina äckliga mjukis byxor, gör mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0