Så här blir det när man inte uppdaterar

Nu är jag läskigt seg på uppdatering men jag berättar om gårdagen och dagen idag nu.

Igår efter att jag varit på middag hos min faster så tog jag tåget till stan för att gå på bio med charlie, john och andreas, vi såg super sugen och den var vääääldigt rolig men rätt så lång och tråkig och seg i mellan åt men jag gillade den. Vi hade super mysigt, jag har verkligen saknat att umgås med john och andreas, framför allt andreas eftersom vi stått varandra så nära för inte så länge sedan. Vi tog tolv tåget från stan och träffade pontus på tåget, och han skulle dra på samma "fest" som vi skulle så vi hoppade av i ösmo alla utom john som åkte hem. Sen tog vi bussen till sorunda och hoppade av i Spångbro, därifrån gick vi kanske 2-3 km och när vi kommit dit vi skulle ringde vi emil och dem då var dem i spångbro då var det bara att gå den långa vägen tillbaka! Jag måste också berätta att vi var så himla rädda när vi gick där på grusävgen i kolsvart och skrämde upp varandra med vilsvin och andra läskiga skogsdjur. Vi tog pinnar att slåss med om någon kom till och med. När vi kom till Spångbro var emil väääldigt full så vi fick gå med honom hem och det tog över en timma då han låg i diken, på vägen osv. Vi kom iallafall hem med snorpackan efter en mils promenad.

Imorse vaknade vi och ville göra något men kunde inte komma på vad, men det löste charlies kusin marcus 7 år åt oss. Han var vild som en apa och så himla rolig han var verkligen i kiss och bajs åldern om jag säger så. Han visade bla vad dom gjorde i hans skola och så sa han "hey baby" som raggningsreplik, han var också väääldigt förtjust i fika (men vem är inte det kaka + te = mums) När charlies kusiner  och faster åkt och mathias åkt till Kalmar så gjorde vi ingenting, kollade lite på tv med charlies mamma och spelade FOF villket jag är as bra på. Vid middagen skrattades det en del åt emil vilket vi gjort hela dagen men det har Thomas också gjort.

Nu kollar vi på Wimbledon, innan det sandor/ida! Jag har också pluggat lite men jag får ta resten under veckan. Nu är det snart sovdags, blev riktigt långt inlägg men så är det. Imorgon är det skola, inte så kul men bara sju veckor till jul! Det klarar jag nog.
Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0