studio bilder

Vad gör man när motivationen är i botten, humöret sviktar och betygen rasar.. Jag vet faktiskt inte men jag skäms över att säga att det gått tre skoldagar och det känns redan så där grymt jobbigt som det gjorde innan lovet, fy vad jobbigt det är, jag ska inte klaga ioförsig det är samma för alla antar jag.

Ikväll skulle jag ha behövt plugga men vi ju på teater så det blir inte så, kommer hem klockan tio och då känns det inte som jag kommer få allt för mycket gjort. Hoppas teatern är bra. Jag ska föresten sova ensam i natt det har jag inte gjort på hmm... 10 dagar, gud vad jag är fjantig men undra hur det kommer att gå.

Imorgon är det helt vanlig skol dag förutom att jag självklart ska gå på Mickis step up och sen åka hem och plugga, nästa vecka har vi planerat att gå på spinning det verkar ju hur kul som helst. Nu ska jag slänga i mig lite mat, ladda ipod och byta om. Tänkte också att jag skulle bjuda på några goa bilder från studio leken för några veckor sen obs tamara är mycket mycket hetare i verkligeheten (så jag inte för spö för jag lagt upp bilderna och så är det ju såklart sanningen)
   
   
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0