Sunday driving

Söndag kväll och jag uppskjutare/slapp säcken håller faktiskt på att plugga och färga håret samtidigt, hör och häpna! Håret blir mörk brunt, den vanliga färgen jag brukar ha bara för att återuppliva min färg som blekts sen turkiet och växt ut allt för mycket.

Har för övrigt övningskört ikväll och jag måste säga att det gick förvånandsvärt bra, mitt körtillstånd har dessutom kommit så om himla synsam har tagit fram mina förbaskade glasögon så jag ser något imorgon så ska jag hämta ut dem och boka kör lektioner. Synen är så illa just nu att jag har en ständig huvudvärk och igår när jag var trött var det så illa att jag utan att överdriva inte såg varken fotboll, spelare, tiden eller resultat när jag försökte se matchen, give me my glasses synsam! jag hoppas på ett mirakel!!

För övrigt så fick jag ett mail av en tjej idag som skrev:

"Du verkar som en himal rolig tjej och jag läser din blogg ständigt. Nu är jag intresserad av att se mer av dig och din garderob, kan du inte visa!?! Ge lite nytt till en bra och intressant blogg, keep up the good work ".
Jag var ställd och glad, självklart ska jag visa min garderob om jag hinner hänga i ordning den imorgon så kommer det då, håll ut!

JÄDRAR! Nu skulle hårfärgen varit ute för 10 min sen, jag visste att det var en dålig ide att göra tre saker samtidigt!


LATER!


Kommentarer
Postat av: mickis

haha ville hon se mer av dig, jag kan fixa henne ett par nakenbilder ;)

faaaan, hoppas färgen blev bra! vill inte höra "ååååååååh miiiiiiittt hååååååår!" hela dagen i morgon ;)

LOVE YAH!

2007-11-18 @ 23:42:13
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0