tisdag

Igår pluggade jag jätte länge, så jag fick faktiskt det jag skulle ha gjort, gjort. Idag ska jag jobba med samhällskunskapen men det ryktas om att Birgitta in är här idag heller och så måste jag nog jobba en hel del media kommunikation för som sagt, jag har inte riktigt kommit på hur jag ska marknadsföra mina bakfylle piller och hur layouten ska se ut på mini tvättmaskinen, suck skolan tar död på mig!

Sitter iallafall här med sara just nu, hon är jätte trött idag, så hon sitter i sin egen värld men så är det vissa dagar. Jag är också rätt trött men det fungerar. Jag sitter och tittar på bilder på frisyrer, jag vill klippa mig! Göra en förändring med mitt hår, jag funderar på en tunn slarvigt klippt lugg, men jag vet inte, vågar jag?  

And juste snygg jocke is back!

Kommentarer
Postat av: sara

jaa, idag var jag riktigt trött,
har nästan somnat varje lektion känns det som :P

jösses , ska man få höra om snyggjocke nu igen :P

2007-11-06 @ 14:59:12
URL: http://sepesara.blogg.se
Postat av: mickis

räkna med det du sara ;)

2007-11-06 @ 21:05:10
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0