What to want for christmas

Mina släktingar kräver en någorlunda önskelista att kunna gå efter nu när December närmar sig, annars kan de inte ge sig ut i julhysterin och försöka hitta det jag vill ha. Så vad vill jag egentligen ha i julklapp? När jag var liten kunde jag skriva hur många sidor som hellst med saker jag verkligen ville ha men nu som äldre är det inte så mycket man vill ha som andra kan välja ut åt en. Pengar är ju alltid bra men fy bubblan vad tråkigt att få, jag tycker inte det är kul att öppna kuverten på julafton. Jag vet iallafall att jag ska önska mig en ny mobil telefon och sen får det nog bli de vanliga sakerna men det är väll bäst att jag börjar jobba på det nu, önskelist skrivning pågår... later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0