Zombie varning

Jag blev äntligen klar med den förbannade media uppgiften. Den här dagen har verkligen inte varit min dag om ni läser förra inlägget och det här förstår ni varför. När jag var färdig med median så hängde sig min dator, det fanns helt plötsligt inte tillräckligt mycket ramminne för att kunna skriva en till bokstav i photoshop och inte gick det att spara... Jag blev desperat, vad skulle jag göra? Både charlie och gustav försökte hjälpa mig men det gick inte... jag fick börja om klockan halv tolv då hade jag hållt på i två timmar. Jag var arg så jag slarvade bara ihop det, jag orkade inte mer. Får se hur sågad jag blir på redovisningen imorgon klockan nio, suck.

Nu har jag precis sett klart SATC och ska snart hoppa i säng, måste dock duscha först, om jag orkar det vill säga för mina ögon blöder av trötthet. Imorgon ska jag välja bågar och fixa slipningen på mina glasögon, skönt jag behöver dem verkligen!

PS! Om någon ser en zombie i skolan imorgon, bli inte rädda! Det är bara jag som svischar runt i samhällskorridorerna allmänt förvirrad som vanligt. DS!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0