Babes i Buschen

Okej orienteringen gick inte helt oväntat precis som jag trodde, käpprätt åt helskotta! Vi var långt ute i skogen och gjorde helt galet fel, vi hamnade fel, läste kartan fel, ramlade, ringde charlie två gånger och var desperat, slog oss och gick vilse.
Antalet kontroller tagna: 6
Antalet missade: 14
Tiden:
1, 50 min
Med tanke på att vissa gjorde hela banan på 55 minuter och vi inte ens klarade halva på dubbelt så lång tid (vilket jag fått höra mååånga gånger redan) så kan man lätt konstatera att vi sög på att orientera, när vi kom ut efter att ha gått vilse var vi vid Järflotta, fick gå hela långa vägen tillbaka till Gymnasiet! Men kul hade vi banne mig jag skrattade så jag höll på att kissa på mig vissa gånger! Av rubriken att döma kan man även anta att vi var väldigt fina i kanten av oss, när vi blev skitiga fick vi tvångstankar, nej jag är verkligen ingen skogsmulle! Dock gjorde jag ingen Emil Westin och åkte hem så lärarna fick dra ut och leta.

Nu är jag iallafall i Sorunda efter mycket krångel från mr krångel himself, kollar på Las Vegas gör iallafall Charlie, jag ska gå och göra honom sällskap han ser ut som han ska somna! Bye.

Frågan kvarstår även idag; Vem gillar egentligen att orientera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0