:D

Nu har jag och mickis varit och ätit upp oss lite och snackat lite skit. Träffade Iza på bussen också och tillsammans skrattade vi tre åt gårkvällen. Försöker verkligen få tag i bilderna från igår men jag hittar inte oliver, kanske är tur det.

Snart kommer iallafall Charlie hit, vi ska titta på heroes vilket jag verkligen, verkligen längtat efter! Sen ska vi sova och sen är det måndag igen, fy fan för måndagar men men får väll försöka göra det bästa av situationen.
Just nu sitter iallafall jag och försöker övertala Wesslan om att jag ska få låna hans mössa någon dag och nu har jag äntligen fått igenom mitt förslag! Den e as ball det är därför jag vill låna den (fast egentligen är det mer det faktum att charlie säger att jag ser skit töntig ut i den) som gör att jag bara måste låna den!

Bra att min pojkvän är den absolut mest långsamma människan som existerar ibland, tur att jag tycker om honom ändå, men ibland så undrar jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0