Det mesta av det bästa

Ibland är jag en ynklig människa och tycker synd om mig själv, idag är en sån dag men ändå inte. Jag har så mycket att lägga tid på och speciellt spanska provet på torsdag. Men jag har inte tid att ta tag i det. Ändå så tycker jag inte synd om mig själv, jag ska spendera kvällen med de absolut bästa tjejerna i hela världen och sen ska jag sova med den bästa killen som finns, kan inte bli bättre!


Imorgon ska jag och Cicci vara på Sunnerby skolan hela förmiddagen och ge information om samhällsprogramet/media/sam/ju/eko dt blir nog trevligt, sen måste jag direkt hem och plugga spanska all day. Men nu ska jag hoppa in i duschen och spinna lite på vad tusan jag sak hitta på att skriva om till NP. Bye!


Kommentarer
Postat av: Sven-GØrel

Lycka till med spanskan, jag vet hur jobbigt det kan vara ;)

2007-10-23 @ 17:55:14
URL: http://svengorel.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas det blir en bättre dag imorgon

2007-10-23 @ 17:56:38
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0