Friday feelings

Jag har fredags känslor, helg känslor, väldigt härliga känslor! Det känns bra att jag bara har en lektion kvar efter den här svenska lektionen som jag sitter på nu. När jag kommer hem ska mina bilder och "rese dagbok" från Turkiet in i bloggen. Efter det ska jag äta och packa ihop mig en väska nej det ska jag inte alls jag gjorde nämnligen något enligt mig jädrigt radikalt angående outfit i morse! Så jag har en massa oavända kläder hos charlie.

Appropå ingenting naturen gick åt skogen, kepprätt åt helvete med riktiga uttryck! Jag har aldrig gjort sämre från mig någonsin men men jag bjuder på det, jag står fast vid att jag ska bjuda mig själv och tydligen Mickis på tårta när den här kursen är klar! nu har vi media kommunikation vi håller på med en rätt halv rolig sak men det känns segt så här på eftermiddagen! Nu är det bara en timma kvar, håll ut tilda! Jag har ändå friday feelingns riktiga sådana, jag kan leva på det resten av dagen. Jag ska laga min egen middag när jag kommer hem eftersom inte pappa är hemma. Hoppas han inte tagit kameran med sig för då kan jag inte lägga in bilderna från resan idag heller. 

Juste min syssling Felicia är med på lilla melodefestivaln ikväll, med låten "bara du och jag" så hoppas det går bra för henne. Go Flisan!
image263
Media med SPM2!
Nej nu ska jag jobba Mickis drar i mig!
Puss     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0