Ge mig heroes

Jag gjorde ett tappert försök, jag kom till tåget och sen vände jag. Mår man skit så gör man, fanns ingen som helst anledning för mig att åka till stan bara för att jag får ångest annars, är man sjuk så är man tur att jag har en sån himla klok pojkvän och pappa! Idag ska jag bara ligga och titta på film och göra ingenting, pappa kom precis hit med min favorit mat, gulasch soppa, det är allt jag får i mig nu för det gör förbannat ont att tugga! Blir nog inge skola för mig imorgon heller, inte på fredag heller om jag mår såhär, på fredag ere dock skolfoto, men det gör inget om jag missar det för jises vad jag hatar det!
 
Nej nu ska jag krypa ner i soffan igen under mitt mysiga duntäcke, saknar dock pojkvän och heroes, det ena går att fixa men inte det andra, suck livet suger som sjuk. Bye! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0