Gimmie

Ge mig sommar sol och en riktigt skön pool eller vinter, snö och skidor! Fast jag föredrar såklart sommaren men jag vill ha snö nu så man kan åka skidor! Jag hatar det här mellantinget,
julafton, nyårsafton, skidresor, min födelsedag och mina vänners tätt på varandra sen vill jag ha sommar igen! 

 
G R Ö N K L I T T   07! Jess the mess and me!

Har suttit och tittat på min resväska från turkiet mer än en vecka nu, den är fortfarande ouppackad. När mickan var här i helgen undrade hon hur det kom sig att jag inte "hunnit "på en vecka ehm hmm ..Var det som fick bli mitt svar. Dra dit pepparn växer väskan jag önskar att den förbannade väskan kunde packa upp sig själv och ta med sig alla sommarkläder som påminner om brunbrända ben och värme med sig! För numera är jag precis lika vit som alla andra.. suck livet suger när det kommer till solbränna..

Nu ska jag gå till sängs och
borsta pluggen som charlie alltid säger, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jess

babe

2007-10-10 @ 11:21:53
URL: http://jesslj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0