Goodbye life?

Jag är trött och irriterad, irriterad och trött och inget mer! Skulle ju som sagt gått på kvällsskolan med amanda ikväll men vart är hon? Inte tusan har hon ringt mig iallafall så jag skiter väll i det jag med. Jag är trött på skolan, för ingenting går bra just nu, det känns som om alla betyg som jag jobbat för så länge rasar, och det känns för jävligt ren utsagt. Jag är trött på min så hima trista vardag som innebär noll roligheter, ingenting är ens roligt längre & sist så är jag trött på att ge vissa människor hela tiden och inte få någonting tillbaka, ledsen men jag är inte säker på om jag orkar göra det här så himla mycket längre till. Det känns som jag är en zombie där allt är bestämt
jag vaknar, går upp, går till skolan, är i skolan, åker hem och pluggar och äter och sen så är dagen slut, det börjar bli väldigt enformigt.

Nu är jag trött på det här, jag ger upp. Jag ska sluta försöka hela tiden, jag ska sluta försöka göra allt för alla nu & så ska jag sluta engagera mig, allt detta tills jag vet att det finns något att få tillbaka. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0