Hello Höstsjuka

Nej usch vad jag mår dåligt, idag är det verkligen inte min dag. Huvudet känns dunder tjockt och halsen likaså, ryggen verkar och näsan är täppt som bara attans. Det värsta är att jag blir så ynklig när jag är sjuk, pratar barnsligt och blir som ett barn, jag vill bara mysa och pussas och kramas hela tiden, tur att min pojkvän är så bra att han förstår det! Men men jag är alltså hemma idag trots att jag egentligen inte borde vara det eftersom skolan kallar, men ibland tar det bara imot idag tar det imot på alla sätt som går fysikt och pshykiskt. Imorgon måste jag nog gå till skolan hur mycket det än tar imot för vi ska åka till Stockholm och fota och gå på utställning, det kan jag ju inte missa, det ska ju bli super duper spännande.

Dagen ska iallafall spenderas här framför tv:n, jag har några nya filmer att se "Hairspray", "Chuck and Larry" & "We are Marshall" som jag läste i någon blogg ska vara jätte bra. Ska nog också leta runt på internet efter lite höstkläder och en vinterjacka. Me like, men nu ska jag kurera mig med nässpray och halstabletter.

image270

(såhär pigg och glad var jag i lördags, nu är det nog motsatsen till det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0