Love of my life!

Jag gjorde jordens misstag, jag somnade direkt efter middagen och vaknade klockan 21.20 vilken hit, nu lär jag ju verkligen kunna somna på en stund! Detta bidrog också till att jag totalt helt och hållet inte ens tittade på spanskan vilket var väldigt himla dumt av mig, jag måste ju börja imorgon hinner jag inte för tisdagar tycker inte om mig och på onsdag finns det inte en chans att jag orkar göra allt, eller gör det? tyvärr det måste nog det, till alla er där ute välj aldrig spanska steg 4.

Nu så här på kvällen hade jag velat se min favorit serie men den har jag lånat ut till charlies mamma (hon förtjänar det efter alla timmar jag spenderar hemma hos dom får jag lov att bjuda tillbaka) så jag får helt enkelt leva med det och egentligen är det inte svårt. Imorgon är det tjej kväll hos Sara, tisdagar är våran extra helg dag. Synd bara att inte jag kan sova över som alla andra. Nej nu ska jag röra mig mot sängen! Den här nedanför bjuder jag på! Godnatt!
image278
Obs: Mamma och pappa Claras animal bild i mitten är inte lika illa som den ser ut, kanske bara ännu värre ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0