måndag

Jag älskar verkligen att sova, jag kan bara inte få nog av att göra det, jag älskar det lika mycket som jag älskar att titta på film och tv, självklart är det den bästa kombinationen att göra de två sakerna tillsammans. Jo anledningen att jag berättar det är för att jag var så trött imorse att jaginte orkade gå upp, jag skulle åka hem tidiagre och hämta saker eftersom jag glömt lite skolmaterial hemma men jag orkade inte utan sov istället tills jag var tvuingen o ta bussen jag skulle ha tagit om jag inte glömt sakerna: jag sket alltså i dem!

Igår så tittade jag, charlie och lite emil på Wallanders Mastermind. Jag tycker att det är den bästa Wallander filmen, jätte bra tycker jag att den är. Förutom det så var jag sjukt hispig eftersom jag legat och bara inte gjort någonting hela dagen och suttit framför datorn, så när jag såg hur det såg ut efter att syskonen Westin varit ensamma hemma några dagr fick jag för mig att hjälpa dem att städa lite. Så jag började men lämnade emils stökiga bord åt honom, men i vardagsrummet fanns allt från matrester till disk och skräp. Nu är det ialalfall gjort så nu är det emils del kvar bara idag, jag har ialalfall mer än bara gjort mitt, nu kanske charlie mamma tycker om mig lite mer, muhaha!

Nu ska jag gå på spanska har suttit och skrivit om flyktingpolitik och letat datorer som fungerar mer än halva lektionen, jag har skolans datorer tänk om alla hade en egen, vad skönt det vore!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0