Nya lördags planer

Ikväll blev det visst en kväll med tjejerna inte en ensam kväll som jag trodde, skönt jag hade antagligen blivit riktigt deprimerad av att sitta hemma ensam ikväll. Det är idol som gäller ikväll, jag älskar idol.

Nu är det iallafall äntligen höstlov, jag har inte riktigt förstått det än men det känns riktigt bra. Dock vet jag att det kommer bli en väldig massa pluggande under lovet men det gör inget, så länge jag får tid till att vila upp mig och bara göra det jag vill och ingenting! I helgen finns det planer, jag ska på middag till sara och på söndag ska antagligen jag och pappa åka och köpa vinter jacka och någon dag innan onsdag ska jag åka och shoppa också, det ska bli seriöst shoppande.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0