Önske outfit

Nu är jag back on track, jag behöver höstkläder men i mina fickor är det just nu stora hål, vad tusan gör man? Jag måste skaffa mig ett jobb so badly, det är sorlgigt att växa upp men jag måste antar jag.. Just nu tittar jag på tretton snart trettio, charlie kallar det för en äkta tilda film och ja det är det faktiskt, jag älskar alla chic flicks.

Jag önskar att jag hade på mig detta imorgon, att det låg fint nerpackat i en lyxig påse och jag bara kunde sätta på mig det helt sprillans nytt och bara strååla. Istället så måste jag imorgon gräva i garderoben

image264
Kjol: See by Chloe
Linne: H&M
Stövlar: Chloe
Rosa armband: Miu miu
De andra armbanden: Fendi


Kommentarer
Postat av: mickis

kjolen var jättefin =)

2007-10-09 @ 22:39:06
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0