Oops

My misstake, filmen som jag läntade efter att se igår, går ikväll. Så himla typiskt igår var jag ju verkligen på ´film humör men ingen ville se film med mig. Igår efter skolan gick jag och charlie hem till mig och hämtade mina saker och gick sen till bussen (höll på att missa den pga ett strump problem hos mig) jag gnällde hela vägen om att min väska var så tung men vägrade ge den till Charlie, istället envisades jag att bära den själv men sen gav jag upp och gav den till honom. När vi kom till Sunnerby fick vi gå in på Lillan och handla gräddsås eftersom suppe ringt och krävt det av mig, till kötbullarna och makaronerna han stod hemma hos charlie och lagade. När vi kom hem dit höll suppe på med mat till oss, emil och honom själv. Såsen som jag köpt blev bara vatten och därför hällde jag i lite mjöl för o göra den tjockare, det resulterade i att det bara smakade mjöl. Makaronerna var som saras Orsa makaroner nästan och köttbullarna var perfekta. Men jag uppskattade hans super gulliga gest, mer än vad Westinarna åstadkommit när jag sett på iallafall.

Efter det så bytte emil rum en våning upp så alla var tvugna att hjälpa honom att flytta om och bära sängar upp och ner i trappor. Jag försökte dock under den här tiden plugga matte men det såg så himla svårt ut för tre elare att klara det så jag var tvungen att gå och gnälla lite. Gick och la oss runt nio typ (????) & jag lyckades somna direkt, imorse försov vi oss (halv medvetet). I skolan var allt som en vanlig tisdag förutom svenskan då vi fick gå ut och kasta ärtpåsar till varandra och gå en promenad helt tysta, min lärare är lite som hon är. På naturkunskapen var jag bara en halvtimma innan jag skulle till naprapaten eftersom min rygg är så illa, det var skönt där  och det känns redan bättre. Nu ikväll ska jag plugga mycket matte, titta på film och bara mysa med mig själv. Pappa ska köpa hem mat till mig, jippie!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0