Story of my life?

Idag köpte jag en klänning när jag och linda gick ner på stan för att gå på banken efter skolan;
image266

Jag vet, story of my life. Men jag är rätt nöjd och billig var den, ett riktigt kap. Dessutom är den en annan färg än svart, brun, vit eller grå som de flesta av mina höstkläder är. Hoppas på att kunna använda den morgon med mina helt oanvända ljusbruna skinnstövlar som jag har ståendes i garderoben, men om vädret är såhär imorgon så vette tusan alltså. Imorgon slutar jag iallafall mega tidigt, har övertala suppe och charlie att vänta på mig imorgon efter skolan så dem inte åker och shoppar utan mig, det fungerar inte. Senare på kvällen är det taco middag hos mamma, jippie! Nu ska jag duscha, byta om, äta och åka till charlie för han vil ha hjälp med samhällskunskapen inte för jag tror att det är därför jag egentligen ska komma dit men men :D Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0