The not so glamourous sex and the city life

Jag har text och kommunikation med Sara & Tamara just nu, det går inte allt för bra för mig idag heller. Kan bero på att jag fick stressa så mycket att jag inte hann äta någonting och nu är stressad, nervös och har ont i magen. Jag ska ju orientera, det måste bara gå bra annars vet jag inte vad jag gör. Nervös och stressad känner jag mig inför Natur provet på fredag, jag kommer aldrig lära mig det.

Jag orkar inte med skolan, jag vill bara åka hem och sova fram till höstlovet, synd att det inte går!
Jag längtar ofta efter en riktig tjejkväll med massa mys eller kanske en fest kväll? Jag låter mig just i detta ögonblick avundas sex and the city tjejerna som alltid ser ut att ha så trevligt. Mickis dröm är att vi så smånigom i våra liv ska leva ett sådant här liv, she wish om jag säger så! Igår konstaterade hon att det aldrig skulle gå av diverse olika anledningar, en anledning är att det aldrig skulle bli lika glamoröst som orginalen, jag har inte råd med manolos varje dag?
 (Här är bilder från inspelningen av filmen som pågår nu, jag längtar!)

Filmen om "Sex and the city" spelas in i New York just nu.

 

Kommentarer
Postat av: mickis

VI SKA BLI! jag ska tvinga dig att berätta varenda liten snuskig detalj! =)

2007-10-02 @ 14:54:17
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0